Svårt beslut

Tiden går sakta när man har tråkigt. Och trött är jag också. Funderar på om jag ska lägga mig en timme eller om jag ska kämpa emot.
Det är soligt och varmt ute men ändå sitter jag uppe på mitt rum, där värmen påminner om en bastu. Jag har ingen lust att vara nere med dom andra när jag är ledig, då blir det ändå som att jag jobbar ändå och jag menar, vem vill vara på sitt jobb när man är ledig?

Jag hade sällskap på U-bahn in till språkkursen idag. En liten nyckelpiga hade åkt snålskjuts på mitt ben. Jag lät den krypa på min hand tills vi var framme och sen tog med den ut i det fria där den flög iväg :)

Läsa, kolla på film eller sova...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0