The truth hurts

För första gången någonsin så måste jag säga att jag är besviken på Tokio Hotel.
Det har kommit ett par nya bilder i samband med en tävling och samarbete med NOKIA. Jag gillar inte att TH gör reklam för något , det kunde dom ha hållit sig borta från tycker jag. H&M i samband med Fashion Against AIDS är en sak, då handlade om något helt annat. Men nu... dom ska vara NOKIA's nya ansikte. Och deras stil på bilderna..nej det går inte, det ser bara löjligt ut. Jag visste att dom inte skulle gå efter samma stil som förut men jag förväntade mig något helt annat. Så dumt av mig. Nu sitter jag här med en läskig känsla i magen. Jag hoppas verkligen deras kommande skiva låter bra, annars måste jag nog ta mig en funderare...
Vad har dom tänkt, vart är dom påväg? Jag kanske vänjer mig.
Namnet på nya skivan är förresten Humanoid. Både engelska och tyska skivan kommer ha den titeln. Ordet är detsamma på engelska och tyska, bara att det uttalas olika.
Jag är inte så förtjust i albumtiteln heller.

Vinsten i tävlingen som jag nämnde är 350x2 biljetter till ett kort akustiskt gig i Köln (tyskland) 27:e augusti. Tokio Hotel ska framföra 5 gamla låtar + nya singeln som släpps snart. Även om jag har mina tvivel så vill jag självklart vinna ett par biljetter!





Kommentarer
Jenny

Jag förstår dig. Alltså det är samma för mig. Känner lite besvikelse också. Så jag hoppas att låtarna är bra. Klart att jag älskar killarna, men alltså musik har en stor betydelse för mig också. <3

2009-07-23 14:30:28
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Sofia Vienna

tankarna du skriver om har slagit mig också. Jag blir mer och mer nervös över att jag kommer att bli besviken på det nya albumet.. Jag förstår inte heller vad dom tänkte med reklamen det går inte ihop i mitt huvud. Dom klarar sig väl utan sådant?



biljetterna "släpps" väl den 3 augusti om jag inte minns fel. klart att man vill ha en (:

2009-07-23 15:00:26
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Jenny

Ja men precis. Det fattade jag inte rikigt varför dem gick ut och gjorde reklam för Nokia :S Alltså skit konstigt. För dem har ju inte gjort något sånt förut. Eller som du skrev med H&M, men det var ju en bra sak liksom.

2009-07-23 15:02:13
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Amiee

I'm LOLing at the picture. I really think they've all headed for a mental breakdown or something XD

But yes, I'm worried for the album a little, though I have a feeling it'll be good! I'm hoping it flops in America though, is that bad of me? XD

2009-07-23 16:27:05
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
KiKi

Förstår vad du menar bb.. Börjar bli lite nervös jag med.. jag hoppas innerligt att jag kommer att älska den nya skivan för jag älskar ju TH!<3 Har kollat lite på gamla videos de senaste dagarna och blivit förälskad på nytt och jag hoppas att samma känsla kommer med den nya skivan också! Klart, alla artister och band utvecklas hela tiden, jag hoppas bara att dom utvecklats och samtidigt kört sitt egna race if u know what I mean. Och btw, jag förstår mig inte på bilden. Gah. Aja, TH i mitt hjärta iaf <3

2009-07-23 19:56:21
Mariam

sv: Jasså det visste du! Want a :keks: ? Hihihi.



Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om nya stilen. Spandex bandana... Men från det vi hört av nya skivan så tror jag att vi kan vara lugna, om du nu gillade det. Kommer också att tävla!

2009-07-23 21:04:34
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Sofia Vienna

svar: haha, kan inte annat än hålla med ;)

2009-07-24 11:11:37
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0