Time for bed

Trots att jag bara jobbat mellan 17.30 och 20.30 idag så är jag helt slut nu. Ska snart lägga mig och lyssna på Tokio Hotels album Zimmer 483, riktigt lyssna på låtarna, det var ett tag sen jag gjorde det, och läsa med i texthäftet samtidigt. Jag kan redan texterna så gott som utantill men jag är bättre på tyska nu och ska läsa med i texten och förstå allt. Jag började med det tidigare idag så ska fortsätta nu.
Jag vågade knappt hålla i häftet dock. Killarna i TH har ju trots allt själva tagit i det och skrivit sina autografer på det. Jag fangirlade lite när jag tänkte på det... miihi! 
Jag såg också att det är ett fingeravtryck i Georgs autograf och hoppas att det inte är mitt eget ;D

I morgon är nog den "jobbigaste" dagen på hela veckan. 8.30-14.00 och sen 18.00- open end. Fast efter kl 21 så sover ju båda ungarna :) Det var för övrigt i morgon som jag trodde att jag hade hand om B när han vaknade men börjar visst inte förrän halv 9. Nice. Ingen supertidig morgon denna vecka. Leben ist schön ;P

Nighty night.

my own... my precious!
ett av fyra häften jag fick signerat


Kommentarer
Sofia Vienna

jag skulle inte heller vågat ta för mycket i det om jag var du (: lyssnade på den i bilen förut när jag körde hem ifrån jönköping. älskar alla deras skivor till tusen, oväntat? ;)



svar: "Den som inte gråter när Mufasa dör är inte mänsklig." så sant som det är sagt, jag skrattade när jag läste det! så klockrent!



Johnny Depp är en gud, allvarligt talat :P

2009-07-30 00:41:21
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Kiki

Fyra? Hehe u sneaky girl! Erkänn du tog med dig fyra för att få stå liiiite längre framför var och en av dem? Helt rätt! Skulle ha gjort precis samma sak :P h5!

2009-07-30 01:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0