Torsdag 2:a Juli

Jag smälter bort. Orkar inte med den här värmen. I morgon tror jag dock kulmen kommer, det ska regna på lördag. Jag hoppas verkligen på åska också, det behövs nu. Det går knappt att andas ute.

Idag jobbade ett par timmar på morgonen som vanligt, sen var jag ledig fram till kl 16.00. Jag låg ute i trädgården ett par timmar och läste i Harry Potter-boken, sen kom A hem med asiatisk mat till lunch, smälte maten en stund ute i trädgården innan jag kilade upp på mitt rum, där det förövrigt kändes som en bastu. Hujedamej.
Jag fick en iPod Shuffle av A idag, bara så där :) Dock så är den bara på 512 mb, vilket betyder plats för få låtar, så det får bli en reserv när man är ute på resande fot eller är fast på en sketen liten ö utan tillgång till internet. Men nu måste jag lära mig hur iTunes fungerar, vilket jag tyckte verkade svårt när Sofie höll på att lära sig det. Men men.. det är väl en vanesak. Snällt av A var det i alla fall :D


iPod Shuffle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0