I'm still breathing

Okej, jag har lugnat mig lite sen jag postade sist. Men jag skakar fortfarande i huvudet åt det.
Det läckte ut små snuttar från ett par nya låtar med TH för en tid sedan och att döma av dom så kommer albumet bli bra! Jag får ha det i huvudet, det är ju ändå musiken som räknas. Men jag vill kunna se på killarna också, så jag hoppas dom skippar kläderna från den senaste bilden... ew.

Igår förmiddag åkte pappa, hans tjej och Daniel till Uddevalla. Daniel bor ju där och dom andra två ska bo i hans lägenhet under helgen. en liten tripp. Så jag sa hejdå till dom igår och kommer nog inte träffa dom förrän till jul nästa gång. Oh my, det är långt dit.
Så jag var hemma med Dennis och vi kollade på serier oxh en film kvällen igår och långt in på natten. Vi kollade på alla Supernatural avsnitt som jag hade kvar fram till säsongsavslutningen, sen spelade vi lite tv-spel innan vi satte på en skräckfilm; The Haunting in Connecticut. Den var ganska läskig och dessutom är den baserad på verkliga händelser. Hujedamej. Jag hade en kudde att gömma mig bakom, vilket Dennis mobbade mig för.
Sen kollade på vi ett par avsnitt av True Blood. Skitbra serie! Nu ångrar jag att jag inte tog med mig min externa hårddisk så vi kunde föra över serien. Urgh.. jaja.

Det verkar som att jag har haft bort mina Twilight-böcker! Hur man nu kan ha bort dom tegelstenarna är bortom min vetskap, men jag hittar dom verkligen inte. Jag lämnde ju plats i väskan bara för att jag skulle kunna ta med dom tillbaka. Damn it! Naja, då får jag väl köpa boxen som jag pratade på för ett par månader sedan.
Det är mer saker som jag tänkte ta med tillbaka, bl.a. några TH-skivor och ett par singlar. Inte alla kanske men dom som har lite mer betydelse än dom adnra och dom som det finns dvd-material på. Sen ska jag ta med ett kuvert med lite TH saker i, såsom mina gamla konsertbiljetter, stickers och flyer från Fanpartyt och några bilder.


Jag fick en reskudde av mami igår som jag tror kommer komma till användning



TH-stuff


scary....


Kommentarer
Amiee

Awh, you're too nice to the US LOL

But I want it to flop there because I have inside information mohahaha! XD

What are those TH things you have there?

Also, you look really pretty and that film, I want to see! :D

2009-07-24 16:16:14
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0