yada yada

Vi såg Ice Age 3 igår. Det var den roligaste filmen jag har sett på länge! Jag skrattade nästan hela tiden :D Se den!!
Efter bion, som var slut kring kl 22.00, kände varken jag eller Suss för att åka hem så vi knallade runt i stan och fotade en massa saker :P Och vi såg jättestora spindlar! :O Inte lika stora som den jag såg på Sylt men dom var stora... och äcklliga. Hur jag lyckades att fota dom har jag ingen aning om. Hujedamej.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Suss kommer hit snart, i brist på annat att göra. Allting utom restauranger och caféer är stängda på söndagar. Mindre kul. Fast bion är öppen.. Transformers 2 finns fortfarande att checka av på listan, Om Suss inte är för snål så åker vi nog in och kollar på den ;)

Urgh, Suss ringde och väckte mig nyss, det ska hon få igen för! Fast kvart i 11 är väl bra tid att gå upp...

Nu ska jag kila ner och äta frukost och sen vänta in Suss.


Hej på er.

Bild på en av dom stora spindlarna!
Klicka här, bitte

Vi flummade en hel del






Suss kan konsten med att vara söt



och jag är väl inte så dålig jag heller (bild tagen från Suss's blogg)

 
Vi gick upp till Hühnerposten och kikade lite. Minnen från TH's Fanparty kändes i hela kroppen


Kommentarer
suss

I BRIST PÅ ANNAT!!! Och vad menar du med de om jag får fråga!? hmm.. :/ Och vadå snål! Jag tänker bara ekonomiskt!

2009-07-06 16:47:38
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0