Zizi säger godnatt

Ska snart hoppa i säng, ich bin ganz müde. Dagen/kvällen gick bra och det var kul att ha Susanne här. Varken E eller B var särskilt svåra idag, vilket jag är enormt tacksam för. Och jag nattade B för första gången. Det gick hur bra som helst, läste bara en saga och sen lämnade rummet. 5 minuter senare sov han :)

Jag och Susanne försökte oss på beamer tagen vi har nere i vardagsrummet. Jag har inte satt på den själv förut någon gång, så det tog sin lilla tid innan jag fick allt att funka.. heh. Vi kollade på Zimmer 1408. En skräckis... Den var inte så läskig som jag trodde att den skulle vara men det kommer nog vara lite obehagligt sen när jag ska sova. Att vi kollade på en stor skärm och inte på en vanlig tv bidrog nog en del. Effekter, effekter.

Nej, bäst att lägga sig. Ska jobba tidigt i morgon.


Susanne hade roligt med projektorn innan vi tryckte på play


Suss hade kudden beredd ifall att det kom något läskigt...


...och jag hade min stora krage att förlita mig på



Kommentarer
suss

Det är en dinosarie! För alla dom som inte redan sett det... :P

2009-07-11 11:27:32
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
Mariam

den såg jag förra året. blä så tråkig den var!

2009-07-16 18:51:22
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0