Tokio Hotel: Live in Paris 21.06.08

Igår var det ett år sedan jag, Katti, Amelie, Maarit och hennes kille var i Paris och såg Tokio Hotel. För mig var det andra gången jag såg dom live (första gången var i Essen, Tyskland, nov.07)
Paris var helt amazing och jag vill aboslut tillbaka någon gång. Man tror ju, eller jag gjorde det i alla fall, att Paris ska vara en stressig stad. Det är ju en huvudstad trots allt. Men det var lugnt, väldigt lugnt där. Staden hade en härlig atmosfär.
Det första vi gjorde när vi landat var att leta upp vårt hotellrum, som hade extremt röda väggar, sen gav vi oss ut på upptäcksfärd! Vi hittade Triumfbågen och efter många om och men så hittade vi även Eiffeltornet.
Av en slump hittade vi en underbar park, som vi återvände till morgonen därpå för att äta frukost.
Nästa dag var det dags för konserten, som var Tokio Hotel's största utomhuskonsert ever. Det var också första gången som konserten innhöll pyroteknik! Pyrotekniken var otroligt bra timeat med musiken och allt var bara.....ofattbart amazing!
Slutet av konserten var oslagbart och då kom även tårarna.
Underbart ♥


Tunnelbana!


Ingången till parken



Triumfbågen



Det första vi såg av Eiffeltornet



det kom närmare....


...och närmare...



...och... wow. Så mäktigt.



Konsertarenan var gigantisk (syns dock inte så bra på bilden)


Bill Bill Bill Bill.....









what's going on there Mr.kaulitz?


Twins ♥



Tom



Jag älskar mina suddiga bilder
Minnen för livet



Kommentarer
Sofia Vienna

minnen för livet (:

2009-06-22 23:25:10
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Emmla

Kommer heller aldirg glömma det. jag satt på en uteservering i Berlin. du ringde mig från paris och jag fick höra en bit av DDM. Jag satt där med gåshud, tårar i ögonen och en kalla Fanta i handen. Surrealistisk känsla - tack! <3

2009-06-23 18:17:07
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/
Lisa [ENDASTLISA]

Hej snyggo :> Vad ska du göra imorgon? :D



Och du, glöm inte att lägga till mig på bloglovin' så du inte missar nått, fast bara om du vill :* <3

2009-06-23 18:33:20
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Emmla

jo justja!

haha nån blev säkert jätteglad ^^

dte kommer säkert dyka upp mer Berlin bilder i min blogg framöver :)

2009-06-24 18:25:36
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0