9 mars

Igår åkte storebror hem och idag har det bara varit en slö dag.
Katti berättade förut att hon var sjuk och hade feber, och allt eftersom dagen gick så kände jag mig mer och mer hänging och halsen kliar. Det slutade med att jag somnde på soffan.
Jag hoppas verkligen det bara är nerverna som spökar och visar sig på ett konstigt sätt. Jag har inte tid att bli sjuk. Fast... jag är hellre sjuk nu än nästa vecka.

Ska krypa ner under täcket i soffan nu med Twilight som jag tänkte börja läsa för 3:e gången.
Jag älskar The Twilight Saga ♥

Papi ska göra pannkakor ikväll... mhhm!




Kommentarer
karenkaye

jo första boken är helt underbart!

2009-03-12 17:48:48
URL: http://karenkayesanchez.blogg.se/
Soza

ohja twilight e så bra! :D ♥

2009-03-15 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0