Fredagen 13:e

Kom på nu att det är ju fredag 13:e idag! Den andra av årets 3 st (den sista är i november) Än så länge har jag inte haft någon otur men dagen är inte slut än, så man vet aldrig ;) Sofie kommer hem snart, då ska vi laga mat... vem vet, vi kanske bränner ner köket!

Jag har kommit på att jag bör rensa bland mina saker oftare än vad jag gjort hittills. Jag rensar bara när det ska hända något, tex en flytt. Jag slängde hälften av mina nagellack och en massa gammalt smink nyss. Ändå så rensade jag bland det när jag flyttade för 2 månader sen. Jag har inte köpt på mig något mer sen dess men tydligen så kan man slänga mer än vad man tror först. Eller också slarvade jag första gången...heh.





Kommentarer
Jenny

Ja, du som tur är så hade jag ingen otur idag xD

Hoppas bara att ni inte brände ner köket.

Sen så fattar jag vad du menar med att rensa, tänkte på de med när jag rensade en massa.

Ha de bra <3

2009-03-14 00:49:29
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Anna

Hej igen! Är det nu på söndag du reser ner? Jag funderade, jag har för mig att du någon gång skrev att du reste via en agentur så jag undrar vilken det är? Hur gamla var det barnen var i familjen dit du skulle och jobbar mamman heltid eller är hon hemma delar av dagen? :) Hm, jag undrar varför jag helt plötsligt fick så många frågor men det är väl för att jag äntligen börjar slappna av helt och landa här ^^. Jag börjar till och med fundera på att skjuta upp mitt volontärår och stanna här ett fullt år, minst :). Annars reser jag precis då de har som mest att göra med skörden och allt... Och det känns konstigt att lämna barnen efter bara fyra månader, det kan knappast vara bra för dem att ha någon som är med nästan jämt för att sedan bara försvinna efter en så kort tid... Eller kanske är det bara jag som försöker ursäkta mig för att jag inte riktigt vill åka härifrån ^^

2009-03-16 14:56:46
URL: http://nyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0