Helg!

Helg helg helg. Vardagarna knatar på.
Prov-packade nyss. Det gick sådär.. kommer få ta bort några saker från packlistan. Men det ska väl gå bra ändå.
Ska rensa bland mina nagellack, sminket och smyckena sen, behöver inte dra med mig allt av det.
Skulle behöva ha en våg så jag kan väga väskan när den är färdigpackad, har en känsla av att den väger liiiiite mer än 20...heh. Jag är glad för att jag får ha ett handbagage på 8 kg också! Annars hade det blivit väldigt tajt.
Oh well...

Sofie jobbar och jag är hemma själv med Beda, Sofies mammas vovve. Det lilla monstret ville inte att vi skulle sova inatt/ i morse. jag är lagom trött nu.
I morgon blir det fest för hela slanten! :D Kommer alla som vi har pratat med så blir det en del folk här. Ska bli intressant att se om alla får plats^^

Förkyldningen var nog inte bara nerverna, jag snorar som aldrig förr och är hes till & från. Alkohol gör väl inte saken bättre. But what to do? ;)


En väldigt ung Bill


Kommentarer
Anna

Hm, min hamnade runt 15kg och jag trodde det skulle vara mycket mer... Kanske överskattar man vikten? :)Hoppas att du blir frisk innan du reser i alla fall, själv är jag riktigt trött (jag har varit uppe sedan kvart i sex nu...) men glad trots en begynnande förkylning. Att prata tyska med barn är nästan skönare än med vuxna, man lär sig en hel del ord... :)

2009-03-14 19:30:56
Amiee

Haha, he's so CUTE!

2009-03-17 11:08:46
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0