Last update

Nu är jag helt färdigpackad och klar! Jag fick kämpa mer nu än förut för att få igen väskan. Vet inte vad som hände.. det verkar vara mer i nu än tidigare idag :P Denna gången fick jag lägga mer än ett knä på för att det skulle gå att få igen dragkedjan. Och jag är säker på att den väger mer än 20 kg =/ Nicht gut. Övervikten per kilo kostar 105 kr/11 Euro och det har jag ingen lust att behöva betala. Jag får väga väskan på Arlanda i morgon så får vi se hur det slutar. Håll tummarna ;)

Mamman i familjen ringde till mig tidigare ikväll. Då hade dom nyss kommit hem från deras semester. Hon sa att dom såg fram emot min ankomst och att jag var väldigt välkommen :) Det kändes skönt men jag blev nervös efter samtalet. Nervösiteten slog till med all styrka och beslöt sig för att stanna.

Trots nervositeten är jag trött. Vi klev upp halv 8 i morse, en hel timme innan klockan skulle ringa. Helt fel dag att vakna tidigare på. Jag kommer knappast kunna sova något på bussen sen. Förra gången jag åkte med den så var den i stort sett fullsatt och jag fick ett säte vid mittgången. Det är omöjligt att sova då. Sitter man innerst så kan man i alla fall luta sig mot väggen/fönstret. Fick nog inte med än max en halvtimmes sömn, utspritt....någon minut här och där.

Nu har jag svamlat nog.
När nästa update kommer har jag ingen aning om. Får se om jag kan hitta ett eluttag till datorn på Arlanda när jag väntar, annars kan det nog ta ett par dagar.
Spårkkursen börjar på måndag också, så jag kommer inte ha överdrivet med tid.

Puss! ♥


Kommentarer
Amiee

Sv. Especially my agent ;)

Okay, good! :D Have a safe journey <3

Puss & kram!

2009-03-22 00:27:42
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0