Mår som man förtjänar

Igår va jag ute med några kompisar. Vi hade skitkul :D eller jag hade det i alla fall. Det blev inte så mycket dansgolv för mig, jag träffade en kompis som jag inte hade sett på ett tag, så vi satt och pratade :)
Men jag drack kanske lite för mycket, eller för fort. Jag brukar aldrig ha huvuvdvärk dagen efter men när jag vaknade i morse trodde jag att huvudet skulle åka av! Jag låg i soffan och tyckte synd om mig själv ett par timmar innan jag somnade en stund. När jag vaknade efter tuppluren så var huvudvärken borta :)

Jag och Sofie har slappat i soffan hela dagen. Kollade på Skönheten och Odjuret förut :P Synd att Disneyfilmer idag inte är som förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0