Montag och allt möjligt

Festen i lördags var lyckad, jag hade skitkul :P fast vi kanske var lite väl många. Tror antalet låg kring 18 st. Väldigt trångt här med andra ord. Men vi gick ut när klockan var kring 23 så man överlevde ändå^^

Det var ett par st som jag ville skulle komma men som inte kunde =/ lite tråkigt men men... Ska träffa dom nu i veckan så jag hinner se dom innan jag åker ändå :)


Vi var lite trötta igår så söndagen blev ganska lugn. Jag somnade på soffan vid ett tillfälle.
Och idag har inte varit så mycket mer händelserik egentligen. Till mat blev det kålpudding, en favorit i repris. Ack så gott!
Nu håller vi på att tvätta och jag slåss mot en ihållande huvudvärk.

Nu behövs det bara en hand för nedräkningen... 5 dagar kvar....

Oh, just det! Det bästa på festen var en överraskning från Sofie. Dom senaste månaderna har jag pratat om att jag vill ha en Rubiks Kub men jag har inte kommit till skott och köpt en. Så Sofie hade köpt en till mig som en hejdå/tidig födelsedags present! Den bästa överrraskningen jag har fått! ♥ Hon är underbar min sambo (eller kombo som det också går att säga) Kuben ska med till Tyskland, så nu har jag att göra ett år :P




Kommentarer
Jenny

Vad bra att ni hade det kul. Och ja, det hade jag. Kul att du fick en kub xD Bara fem dagar kvar nu fan vad kul alltså. Börjar du bli nervös eller? <3

2009-03-16 19:34:44
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0