New Moon

Enligt denna sida så kommer Twilight seriens andra del New Moon ha biopremiär i alla möjliga länder (inklusive Sverige) i slutet av November 2009. Men i Tyskland kommer den ha premiär den 7:e Januari 2010! Why?! Urgh. Dessutom kommer den säkert vara dubbad på tyska som alla andra filmer där (jag kommer aldrig förstå mig på varför dom dubbar men det är väl så det är där) Hoppas jag är så pass duktig på tyska vid det laget så att jag fattar ändå.
Jag vill inte vänta till den 7 Januari :( men vad har jag för val.

Fast om jag åker hem och hälsar på i December som det är tänkt så kanske jag kan passa på att se den då ;)



Från den sista scenen i Twilight

Kommentarer
Amiee

Kristen Stewart and Rob Pattinson are so hot!

I think I'd have them both if possible LOL

2009-03-13 11:33:49
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0