Oh yeah!

Gud va bra det var igår!! Och dom spelade mina 2 favoritlåtar. Woho! :D
Det var trångt och mycket folk, jag var nere på golvet vid ett tillfälle och jag tappade mobilen i golvet så den var i 3 bitar innan jag fick ihop den igen men det var det värt.
Jag lyckades få sångaren att signera min biljett men Nicklas, som fick mig att börja lyssna på Volbeat, gillar dom mycket mer än vad jag gör så jag gav den till honom, vilket han uppskattade väldigt mycket. Kul att göra någon glad :)

Jag och Sofie skulle bara dricka lite vin innan för båda två skulle upp idag men det blev kanske lite mycket och sen drack vi dessutom lite inne på nattklubben.
Det är lite segt nu kan jag säga hehe.

Men hela kvällen var skitrolig så att det är segt idag får man ta med en klackspark! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0