Torsdag [Donnerstag]

Om en liten stund ska vi åka iväg till doktorn med den lille. Han är sjuk. Poor thing.
Sen ska vi köpa busskort åt mig och åka förbi skolan för att höra hur det blir med spårkkursen. Det är inte ofta jag kan säga detta men jag längtar efter att få börja kursen. Jag vill så gärna lära mig behärska tyskan.
Och sen är det väl dags att hämta upp B på kindergarten.
I morse gick det lite bättre med honom. Han är fortfarande lite avvisande men inte riktigt lika mycket :) Och han visade mig hans bok och berättade lite för mig. Han satte sig vid bordet och åt hans frukost när jag bad honom. Framsteg :)

Jag sover underbart i min stora säng. Fast... kanske det beror på att jag är så trött på kvällarna. Jag kliver upp nån gång mellan halv 7 och 7 varje dag och somnar rekordtidigt varje kväll. Igår gick jag och la mig kring 21.30 och somande innan kl 22. Det är olikt mig :) Men å andra sidan så är jag i Tyskland hos en familj jag inte känner så bra än och det är väl heller inte likt mig :)

Jag ångrar såååå mycket att jag inte tog med mig Twilight Saga! Fick inte plats i väskan :(
Urgh.. varför skulle jag ha med mig kläder...who need clothes anyway ;(
Men jag vill ha Twilight boxen så jag funderar på att beställa den från Amazon. Vi får se.
Och det kliar i fingrarna på mig! Jag vill ju på Coldplay i Augusti och det finns fortfarande biljetter kvar till konserten i Hannover. Jag vill boka! Men jag måste ha någon att gå med. Anyone? Och jag vill ha Tokio Hotel turnéplan så jag vet om datumet är fritt^^

Twilight Saga Collection


Kommentarer
Amiee

Sv.hehe :P

How's it going? How old are the kids? :D

It's so interesting to me xD

2009-03-26 12:47:10
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
katta

kul att läsa att du trivs med familjen! =). hehe jag hade gärna åkt och sett Coldplay, men man vill ju hellre se TH ifall de ska ha konsert runt det datumet :-P



längtar tills TH släpper det nya albumet

2009-03-26 15:48:50
URL: http://kth.blogg.se/
Jenny

Jassså vad trevligt.



Jag har de väldigt bra. Men skulle vilja byta plats med dig xD



2009-03-26 16:17:04
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Anna

Wow, Coldplay i Hannover låter kul, vilken dag är de där? Det är ju bara 20 mil (15 för dig gissar jag) ^^

Gäsp, åh jag förstår precis hur du menar med att man somnar tidigt, jag kommer oftast i säng kring 21-22 men ikväll blir det nog redan vid 19-20, det tar att vakna vid fem varje morgon ^^ Men sen brukar jag också lyckas sova en timme på eftermiddagen de flesta dagarna :)

2009-03-26 18:25:58
URL: http://nyckel.blogg.se/
The Tromsö Bitch

Åh, jag har förbannat mig själv många gånger för att jag inte släpade med min Twilight Saga till Tromsö! Men nu efter hemresan till påsk ska den med tillbaka! Om du liks ska beställa lite böcker rekommenderar jag verkligen Stephenie Meyer's bok "The Host" också, den är underbar! Just nu läser Tiger min kopia och hon diggar den med. :P



Skönt att allt går bra och det kommer ordna sig med ungen! 2.5 år kan vara sååå trotsiga men they come around. Man måste överlista dem med smicker och coola grejer typ. Idag när jag skulle byta blöja på en 2.5 år gammal kille som jag aldrig träffat förut blåvägrad han och la sig för att skrika på golvet. Jag hivade upp han och höll fast han med benen samtidigt som jag berättade om snöskotrar och när jag hade hans uppmärksamhet gjorde jag ett rekordsnabbt blöjbyte. Haha!



... jag är så less barn....



Okej, märks det att jag saknar dig?? kan inte sluta skriva. Oh well, talk to you soon baby girl. <33

2009-03-26 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0