Vad ska jag ha som rubrik?

Sitter och avnjuter min lediga kväll :) är ledig varje kväll iofs men ändå ;)
Kollar THF och alla andra Tokio Hotel forum. Jag och alla andra fans väntar spänt på nyheter som borde komma snart. Nyheter om nya singeln, nya albumet och den kommande turnén. Läste ett rykte idag om att albumet släpps 26 Juni. Det är ett tag kvar och vet inte hur mycket sanning det ligger i det men jag hoppas det stämmer. Eller att det släpps kring det datumet i alla fall. Det får ta den tid det tar och under tiden anpassar jag mig till livet i Hamburg. Passar mig bra.

Ännu mer framsteg med B under dagen! Mamman förklarade för honom i morse att jag inte kan så mycket tyska och att han skulle hjälpa mig med några ord så det har han gjort :) Och jag och han gick till ett bageri i närheten förut och köpte bröd till kvällsmaten och han pekade på en massa saker och sa vad det heter på tyska. Han är ett litet charmtroll när han vill :)

Oh! Jag ska till Berlin på söndag! :D Jag ska dit med några andra svenska au pairer. Har inte träffat dom någon gång men det ska bli kul ändå. Jag tror min värdmamma också ska med. Lite trygghet :) Jag har knappt varit utanför dörren sen jag kom hit så jag ser fram emot att få se Berlin :D Vad vi ska göra där har jag ingen aning om. Tyskland brukar vara ganska dött på söndagar...


Bett jetzt!

Kommentarer
Amiee

Sv. Aw i'm glad you're having a good time! Do the other au pairs speak english too?

Berlin! Woo! I want to go there XD

And aw they are so young! I applied for 6+ years old XD

2009-03-26 21:16:40
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Suss

räcker upp handen Jag! Jag! Jag vill också se Coldplay!!! X) Åh, lyxigt där, en hel vång för sig själv..längst upp också! Undrar hur mitt rum ser ut, har inte den blekaste. Så klart får jag ju ett eget rum, men jag kommer inte rikigt ihåg vad dom sa till mig i telefon sist. Jag ska också ha med mig en plansch på th, AAH ja! Annars kanske man glömmer bort dom helt, nu när det är sån torka Oo

Och TH kalendern, den hänger också med! Läser också Twillight, man har ju hört så mycket gott om denna bok. Såg filmen och den var väl sädär. Tycker boken, den första iaf, också är rätt så seg. Har läst över 100 sidor nu, men det har inte hänt mycket än hmm..

Du, jag har funderat lite på Comet Awards galan. Är inte den i Maj? typ den 27e. Är lite sugen på att gå ^^ Var brukar den nu vara, i Oberhausen?

Hoppas det går bättre med den lille. Är han så hej på att prata alleredan? Skönt att min inte har blivit en pratkvarn än X)

2009-03-27 12:22:20
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
Suss

Förresten, var du på THs fanpaty! Isf, BERÄTTA!

2009-03-27 12:31:04
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
Anna

Ah, nu är jag nästan lite avundsjuk, jag vill som sagt också till Berlin (någon gång ^^). Det vore rätt häftigt att vara där i november när det är 20 år sedan muren föll, men då lär det väl vara fullt med turister som tänker samma sak ^^

Hm, jag har också tänkt på hur dött allt är på söndagarna, mataffären vi oftast handlar på har öppet 7-22 alla dagar utom söndag då den har helt stängt, och jag är absolut inte van vid det ännu!

Nu har jag i alla fall skickat iväg mitt nummer till dig med (och lagt in ditt i telefonboken ^^) så nu ska jag se om jag inte borde gå och lägga mig, hela dagen har varit hektisk så jag är fortfarande uppe i varv (och har för övrigt just stickat klart min första socka, någonsin, jag är så stolt! ^^).

2009-03-27 22:39:12
URL: http://nyckel.blogg.se/
Leonita - ny blogg

Vill lyssna på albumet nau!

2009-03-27 23:36:59
URL: http://lilleos.blogg.se/
SORA

Hur har du det :D ?!

2009-03-31 18:50:48
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0