zwei wochen

Ja... om 2 veckor har jag varit i Hamburg 6-7 timmar. Undrar vad jag tänker om 2 veckor, exakt på timmen.
Jag blir mer och mer spänd och nervös ju närmare Dagen kommer.
När jag pratar med folk om hur jag ska bo, vad jag ska göra,hur familjen verkar o.s.v. så känner jag mig upprymd och vill iväg så fort som möjligt. Men jag sover mindre och mindre och tänker mer och mer. Och när jag ligger där och tänker så blir jag rädd. Livrädd. Hur kommer det bli egentligen...?
En massa tänk om väcks till liv.

Tänk om...
...jag inte trivs hos familjen
...familjen inte behandlar mig på ett bra sätt
...familjen inte kommer vara nöjd med mig
...jag inte hittar någon att umgås med
...jag kommer ha jättesvårt för att lära mig tyska
...jag blir bortglömd av vissa här hemma


Kommentarer
karenkaye

1. du kommer trivas där bra, antar jag (:

2. det tro jag nog, annars kommer jag ju upp som jag lovat! <3

3. Jo tro mig, jag är nöjd med dig & vi har bara träffats en gång O:

4. du är en snäll, underbar & go tjej. & självkalrt kommer du hitta nån där :D

5. du kan ju lite nu, så jag tro nog inte det är några problem

6. tro mig, jag kommer ALDRIG glömma bort dig!







Va inte orolig, :D

2009-03-09 18:22:54
URL: http://karenkayesanchez.blogg.se/
SORA

Kommer säkert bli jättebra! Hoppas du trivs like bra som jag gör här!! Så spännade det ska bli för dig!

2009-03-13 14:43:33
URL: http://sorax.blogg.se/
Suss

Hej! Jag ska också iväg som Au Pair till Hamburg. Men inte förrens den 25 April.

Det kommer säkert bli jättebra och en rolig upplevelse, du behöver inte oroade dig.

Var i Hamburg ska du?

2009-03-14 13:29:35
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0