En bra helg

Jag konstaterade nyss att det har varit en bra helg :) Bio i fredags och utgång igår. Det är kul att umgås med Suss, vi är lika på så många sätt. Hon är lätt att vara med och lätt att prata med just för att vi förstår varandra så bra, trots att hon bara varit i Hamburg en månad.
Idag har jag varit ganska trött, jag var inte hemma förrän kl 4 i morse. Det hade börjat ljusna då...heh. Sen kunde jag inte somna med en gång, så somnade säkert inte förrän närmare kl 5. Jag började inte jobba förrän kl 12 så jag kunde sova till 11 senast men så klart att jag vaknar kl 10 och inte kan somna om. Så nu bin ich müde. Jag ska göra läxorna vi har till i morgon, sen ska jag kolla på Saw III och sen soooooooooova!

Surprise surprise..... inga bilder.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0