Frei!

Nu är jag ledig resten av dagen. Underbart! Och vädret är också underbart :)
Jag hade sovmorgon, klev upp halv 9 och insåg att hela huset är tyst. Först trodde jag att dom hade gått ut någonstans, för varken B eller E brukar sova så länge. Jag går ner till köket för att kolla om dom är där och där sitter A och E men B sover fortfarande. Så klart att han ska sova länge när jag också kan göra det. Varför kan han inte sova så länge när det är jag som är hans morgonperson. Typiskt.
B vaknade strax efter att jag kommit ner till köket så jag tar E och A går upp och tar hand om B. Sen lekte vi lite i hans rum innan jag börjar med frukosten. Vi år inte frukost förrän vid halv 12 så det blev väl en brunch egentligen. Sen dess har jag lekt ute i trädgården med B :)

Familjen ska snart gå iväg till Stadtpark men jag blir kvar här, ska duscha och fixa lite för det orkade jag inte göra i morse...heh. Sen tar jag u-bahn in till centrum och möter upp Suss. Sedan får vi se vad som händer.

På VIVA visar dom en lista med One Hit wonders från dom senaste 25 åren nu. Otroligt hur många låtar som man glömt bort med tiden.

Have a nice day, folks. 

Kommentarer
Amiee

I have news from my agent.

She thinks I should join another au pair thing to broaden my chances...

sigh why is it so hard for me?

Puss!

2009-05-02 16:25:59
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0