God morgon!

Katti kom som sagt i går och det är superkul att hon är här! :D Hon har precis vaknat medan jag har varit igång sen kl 7. Vissa har tur som kan lyxa till det med sovmorgon.
Om ett par timmar ska jag ge mig iväg till min tyskalektion. Hoppas att det har slutat regna då, eller i alla fall avtagit, för det öser ner just nu och det har jag ingen lust att gå ut i.
A är borta till halv 12, 12 och hon hittade ingen barnvakt till lille E så Katti ska se efter honom den korta stunden tills A kommer hem. Katti är snäll hon.... när hon vill^^
Jag är ledig från kl 14.30 idag, då ska vi gå och handla det vi behöver i morgon, det är grill och kubbspel med svenska gänget då... hoppas på fint väder bara! Sen åker vi in till centrum och kikar lite. Ikväll tänkte vi prova på tysk bio, kan bli intressant.

Oh nein!! Det mullrar! Det skulle bli åska idag men jag hoppades på att vädergubbarna hade fel :(


Bis später.
Tschüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0