God natt

Jag är nyss hemkommen från bio med Suss. Vi såg som sagt Änglar och Demoner. Den var väldigt bra, fast DaVinci Koden var lite bättre. Filmen var på engelska men det fanns ingen undertext så man uppfattade inte allt, så jag skulle vlja se den en gång med text också... Vi var i en annan biograf än den som jag och Katti var på när hon var här. Och denna biografen hade så man fick välja söta eller salta popcorn, Jag tog så klart salta :P fast dom var inte så goda ändå.
Jag och Suss var inte så nöjda med våra platser, då vi hade folk framför oss så vi bytte precis när filmen skulle börja. Jag tog ett loveseat :D Mycket plats att breda ut sig på!

Nu är jag megatrött och ska snart hoppa i bingen, börjar i morgon när B vaknar till liv. Håller tummarna för att han sover i alla fall till kl 8, helst 9.
Jag och Suss ska nog ut i morgon kväll :) Jag börjar kl 12 på söndag dock, så det kan inte bli så hårt festande^^

Gute nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0