Kann Spuren von Nüssen enhalten

Kan innehålla spår av nötter. Så står det på min burk med jordnötter. Det är ju löjligt...

Jag drog nytta av min lediga dag och sov till kl 11, då mitt alarm gick igång. Kan ju inte sova hela dagen ;) Kl 14 mötte jag upp Suss och vi ändrade våra planer lite då vi fick höra talas om en picnic i en park med andra au pairer. Inga svenska denna gången, utan det var från alla möjliga länger, t.ex Kanada, Brasilien, Finland... hm... USA.. och några till. Så vi åkte dit. Det var en kompis till Suss som kände dom. Det var kul och jag ser fram emot att träffa dom igen någon gång :) Tyvärr så blev picnicen avbruten då det började regna och åska. Så vi packade ihop oss och några av oss åkte hem till Shannon, som hon hette, och kollade på film istället. Åska på dagen är inte lika läskigt som på natten men idag var jag rädd. Dels för att vi var tvungen att gå en bit medan det blixtrade och mullrade, och när vi hade kommit fram så blev det värre. Det mullrade och blixtrade samtidigt ett par gånger och mullret var inte direkt lågt om jag säger så =(
Vädergubbarna har lovat åska i morgon också. Jag hoppas dom har väldigt väldigt fel.

I morgon slutar jag halv 10, sen åker jag till min tyskalektion kl 11. Sen vet jag inte vad jag ska göra på dagen. Ta det lugnt bara tror jag. På kvällen ska jag på bio med Suss och kanske hennes kompis. Vi ska se Änglar och Demoner. Denna gången blir det en originalvisning, ingen dubbning med andra ord. Det kommer vara svårt nog att hänga med ändå.
Och att det finns vissa filmer som visas som original får mig att hoppas på att New Moon (the Twilight saga's andra film) också kommer göra det när den kommer på bio. Dock så har den premiär här 7 Januari 2010 (om jag inte minns helt fel) istället för slutet av November i år som i Sverige bl.a. Det är lite trist. Fast åker jag hem över jul och nyår så kommer jag se den då :P

Nej nu blir det Saw II, det blev aldrig av att jag kollade på den igår, för jag fastnade framför tv'n... heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0