KATTI!!!

Katti kommer på torsdag och stannar till på måndag! Yaaaaaaay! Det ska bli så himla kul! Jag tror vi inte har setts sen i september, vilket är för längesen. Hon kommer bo hos mig och familjen. Jag kommer givetvis jobba under tiden men hon får väl hålla mig sällskap eller sysslesätta sig med annat under tiden^^
Jag kan knappt vänta! Galet kul ska det bli! ♥

Anyway, jag har blivit sjuk - igen. Eller håller på att bli i alla fall. Vaknade imorse och kände retningar i halsen och det har blivit värre under dagen. Nu sitter jag här och känner mig allmänt hänging och näsan är igentäppt. Hoppas det är en vanlig förkyldning, så jag inte åker på halsfluss igen.

Eftermiddagen igår var superbra :) och Suss är hur trevlig som helst. Det var underbart att få prata lite TH med någon, känns som att jag inte har gjort det på år och dar. 
Idag har jag jobbar en hel del. Har tagit hand om både B och E medans P och A var och gjorde en massa ärenden som tog kring 4 timmar. E sov nästan hela tiden så jag lekte massor med B. Det går mycket bättre med honom när vi är helt själva. Jag tror vi behövde den här dagen för att komma framåt :)
Kl 16 kom det en massa vänner till A och P. Vi har grillat och haft allmänt trevligt. Mycket folk :) Dom är fortfarande kvar där nere men jag drog mig undan för att lägga mig.

I morgon är jag helt ledig och ska njuta av det. Jag ska låta bli att ställa alarmet och låta mig vakna av mig själv. Härligt. Är det något jag älskar, så är det att sova.
Linnea ska ringa i morgon, vi ska hitta på något innan vi åker iväg till kyrkan på au pair-träffen.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Bis morgen.

Kommentarer
Kiki

Nämen jag har fått en egen rubrik!!! :D



2009-05-02 23:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0