Long time, no see...

Dålig uppdatering på sistone... Skärpning!
Jag skyller på att Katti var här under helgen och då hade vi en massa annat för oss. Hon åkte hem igår och jag har en massa att berätta och bilder att visa men det får jag ta i morgon, har en massa ledig tid då. Eller någon annan dag....
Dagarna med Katti flög förbi alltför fort :( och det är tråkigt att hon är hemma redan. Men vi sa att det inte fick dröja lika länge som sist innan vi ses igen.

Nu är det bara att försöka återgå till det vanliga men det ska väl inte vara några problem :) Jag har mina rutiner.
Det fungerar väldigt bra med B för tillfället, vi är inne i en bra period. Får se hur länge den varar :P

Metallica är i stan. Konserten borde precis ha börjat och pappa P är där! Jag är ganska avis, jag vill också va där... Jag visste inte om att han skulle dit förrän igår och då var det för sent. Han sa att hade jag sagt något tidigare så hade det gått att fixa... aber, es war zu spät *muttrar något bittert om att jag inte visste om konserten!*

Jag saknar Amelie så jag tror jag blir tokig snart. Det senaste året har vi setts med ganska jämna mellanrun trots att vi varit långt ifrån varandra. Månadsskiftet Mars/April, Juni, September, månadsskiftet November/December. Så det är dags att ses snart igen men det är ju så svårt.... Hon har sitt i Norge och jag har mitt här :(
Saknaden är stor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0