Måndag

Efter en bra helg så väntar en ny vecka med mycket jobb! Denna vecka blir lite speciell, i alla fall helgen. A fyller år på lördag så det blir firande både fredag och lördag kväll, så jag har hand om nattskiftet på fredag och jobbar till 22 på lördag. Jag är ledig ett tag på dagen hela helgen så så farligt är det inte. Men morgondagen blir kämpig,då jobbar jag från kl 7.45 till 21.30. Utan break. Kommer bli tufft.  
Dessutom är B sjuk igen. Så han var hemma från kindergarten idag. Måste ner och fråga hur det blir i morgon. Blir han hemma fler dagar så kanske A behöver ha min hjälp även när jag är ledig.
Jobbig vecka som sagt men det är sällan så jag står ut.

Är B frisk till på torsdag så kommer jag ha tid att åka in till centrum på torsdag förmiddag och kolla efter TH's AIDS t-shirt! Yaaaay! Jag hoppas jag hittar en affär av Hamburgs alla miljoner H&M-butiker som har t-shirten Är jag för tidig, så dom inte har hunnit fått upp kampanjen än så äker jag in på fredag. Jag vill ha en t-shirt....eller 2 :P

Jag känner mig sjuk....eller något. Svalget känns inte bra och jag ögonen svider som det gör på mig innan jag får feber. En förkyldning kan jag stå ut med, men inte feber. Hatar feber.
Sov ett par timmar nu på eftermiddagen i hopp om att jag skulle känna mig bättre sen men det gav snarare motsatt effekt :(
Jag är glad för att jag varit mycket ledig idag. Har jobbat 3 timmar sammanlagt.

Nu ska jag återgå till Votingpartyt vi har på THF! Tokio Hotel ska vinna sitt pris på Comet Awards på fredag, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0