Mest svammel

Det har varit en ganska lugn dag idag trots att jag jobbat precis hela dagen. Jag har i stort sett bara tagit hand om lille E idag. Fast han är inte så liten längre... han blev 6 månader häromdagen^^ han växer så det knakar.
Jag tog som vanligt hand om B på morgonen men sen hade A en massa saker att fixa med på förmiddagen så jag underhöll E. Han sov största delen av förmiddagen i och för sig.. Jag passade på att göra min tyskaläxa, slog på stort och kollade lite på grammatiken också när jag ändå höll på. Känns som att jag aldrig kommer lära mig! Tysk grammatik är svårt :(
A tog med B till djurparken direkt efter hans kindergarten och jag var hemma med E. Jag gav honom ett bad. Hans lilla balja/hink är så söt haha. Han blev ren och fin :) och han visade sin uppskattning genom att kissa på mig! Det var inte första gången det hände. Vet inte hur många gånger jag har blivit kissad på när han legat på skötbordet...heh.
Sen sov E nästan hela eftermiddagen och jag la mig i soffan och slumrade lite med Tokio Hotel i öronen.
En lugn dag :)

Jag pratade med papi i tele idag :) Det var andra gången vi pratade sen jag kom hit. Det blir inte att jag pratar mycket med folket där hemma. Jag skulle ringa mer om det inte vore så jäkla dyrt för mig att ringa. Kring 15 kr/minut... och jag är inte rik :(
Pappa ringde i alla fall och vi pratade lite. Han har semester den veckan som jag eventuellt är i Sverige.. det passar bra :) och han skulle höra med Daniel, som också har semester då, om han kan tänka sig att åka upp till Värmland någon dag under den veckan. Vore så perfekt om det gick att fixa!

I morgon slutar jag 15.30.. woho! :D Då ska jag passa på att grejja med min naglar. Har inte haft dom målade sen vi var på Sylt för en månad sen och jag brukar aldrig gå med omålade naglar, för att mina naglar brukar gå sönder då. Det är ett under att har hållt sig långa och fina så länge, även om vissa börjar dela på sig.
Jag fick nageltrång när vi var på Sylt och just den nageln är.... mindre fin och jag har inte velat störa läkningsprocessen med en massa lack men nu är det dags igen.

Gud vad jag svamlar. Märks det är att jag är trött? Har sovit dåligt dom senaste nätterna. Att lägga sig tidigt ikväll kanske är en bra idé.
Heh.

Natti.


tagen igår

Kommentarer
Amiee

Yes a family at last! :D

Actually I think I mentioned TH in my letter to families XD

Ja so when i'm there i can visit you! :D eeip!

I'm good, actually I feel like I have a sore throat but I don't? :S

Omg 2months already o.O wow!

You look so pretty in your picture!

Puss

2009-05-20 03:20:21
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0