Min allra bästa vän!

Just nu är det min nässpray! Can't live without it.
Förkyldningen har ett järngrepp om mig. Det var längesen jag var så här förkyld. Men det går åt rätt håll i alla fall, känner mig lite bättre idag än vad jag gjort dom senaste dagarna. Vaknar dock flera gånger varje natt av att jag är igentäppt och eftersom jag varken vill eller kan sova när jag andas genom munnen så umgås jag lite med min vän innan jag kan sova vidare.
Mina smaklökar är ur funktion. Känner inget smak överhuvudtaget. Lite synd att jag hann trycka i mig halva min godispåse innan jag kom på att det var slöseri att äta av det när jag ändå inte känner någon smak. Oh well... Katti har en lista på saker hon ska köpa med från Sverige, bl.a Djungelvrål! Har varit sugen på det länge nu så det ska bli mumma.... när jag har återfått smaken :P
På tal om Katti, så kommer hon i morgon kväll. Hon landar kring kl 18! :D GEIL!

Ska sätta mig och göra min tyskaläxa nu så jag slipper sitta med den i morgon när Katti är här^^
Sen blir det sängen.

Tschüss!

Kommentarer
Anonym

Åh roligt att höra det där med killarna och din vän. Jag tycker också om Bill's nya frilla, den är helt fräck! Och stackars dig, men du får ju krya på dig. Jag själv ska också köpa en sån där tröja och skit snygg är den också, men du får ha det bra (y)<3

2009-05-07 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0