Naja

Det är verkligen dåligt med uppdateringar nu =/ skärpning kommer.... någon gång. Det har ju blivit vardag för mig här nu, händer liksom inte så mycket. Jag har fortfarande bilderna från förrän helgen att lägga in på datorn och lägga upp men... det är jobbigt...heh!

Idag har jag i alla fall gjort något som jag inte gjort förut - jag hämtade B från kindergarten! Jag har bara varit där en gång förut så visste inte hur jag skulle ta mig dit och nu kom jag dessutom från tunnelbanan. Men A hade ritat en liten karta åt mig som fungerade alldeles utmärkt. Jag hittade och jag hittade även till bussen hem och det var väl ett plus i kanten att jag fick med mig B hem också^^
Jag var ganska nervös innan, det är jag alltid när det är nya saker på gång men samtidigt så får jag nästan en kick av det. Jag bygger upp spänningen innan och är lite orolig men sen när jag har gjort det jag ska så blir jag stolt över mig själv :) lamt kanske men det är så det är.
Lite omständigt var det dock, jag hade språkkurs innan så jag fick släpa med mig barnvagnen dit, som tur är så har B en liten och nätt en som man kan vika ihop så den blir ännu mindre men den är ändå krångligt att släpa på, speciellt i tunnelbanan.

I morgon är det lördag och jag jobbar bara till kl 14.00, då ska jag träffa Suss. Vi vill göra något turistigt, t.ex ta en tur i en av sightseeing-bussarna^^ får se vad vi hittar på. Och i morgon kväll ska jag till kyrkan och kolla på Eurovision, jag kan rösta på Sverige^^

Kommentarer
Amiee

Eeip! Hai :D German family rang me today, fingers crossed I get this ^^

2009-05-16 00:14:39
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Dennis

Spendera mer tid på MSN ;<

2009-05-16 04:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0