Ny vecka

Då var det måndag igen. Fast... dagen är ju snart slut.
Idag har jag jobbat hela dagen och i morgon är det samma som gäller. Men på onsdag slutar jag halv 4 och på torsdag är jag helt ledig! :D Men det innebär att jag kommer jobba några timmar på söndag istället och då är det grillning i stadsparken med svenska gänget som jag tyvärr missar :(
På fredag slutar jag redan 9.30...lyx!

Vi har börjat diskutera lite om när det skulle passa bäst för mig att åka till Sverige att hälsa på. Som det ser ut nu så kommer det nog bli vecka 30 men vi ska diskutera vidare lite. Jag har redan börjat fundera ut vad jag vill göra och vilka jag vill träffa. Jag vill spendera så mycket tid jag kan med familjen (sofie inräknat) men det känns som att det kommer bli tajt med tid.... Och det finns så mycket mat jag vill äta! Bl.a Skinkrullader med ris hos papi kålpudding hos Sofie och mamma ska få laga i ordning stuvade makaroner och falukorv! :D Mamis skinkstek eller bifftroganoff skulle också uppskattas.. och köttfärssås... och och och...!
Ibland är en vecka för kort :( men något som jag absolut ska göra är att ha en tv-spelskväll med Dennis (lillebror).. pizza och kanske t.o.m en film :)
Undrar om det skulle passa så bra att Daniel (storebror) kan åka upp till Värmland medan jag är där....

Jag tror att jag eventuellt, kanske... möjligtvis...kommer överge Montos Gröna Äpplen som Mentos-favorit. Jag har nämligen hittat en annan smak som kan plocka ner äpplena från toppen. Mentos Jordsgubbsyoghurt. Vet inte om den finns i Sverige men god är den i alla fall! Lecker lecker!! Äpplena och yoghurten får bråka lite om toppen så får vi se vem som vinner i slutändan.

Det har nyss kommit ut ett nummer av Picture Star och denna gången var det ett nummer om Tokio Hotel. 6 st XXL-affischer (bl.a H&M-bilden!) och lite annat smått & gott och jag kunde ju såklart inte motså...heh. Så jag köpte ett exemplar igår :D


Nej, nu blir det dubbad Dirty Dancing!
Hej svejs.

Jag och min tidning^^



Kommentarer
Dennis

I feel special

2009-05-19 11:49:38
Selma

Jag undrar om det är den tidningen som var slutsåld när jag skulle köpa den ;_;

2009-05-30 21:56:11
URL: http://Chiyokou.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0