Susanne, wo bist du???

Jag sitter uppe på mitt rum och väntar på Suss. Hon är lite försenad. Men det är lugnt, jag underhåller mig själv så länge: lyssnar på musik och dricker vin :P Insåg nyss att jag har kommit halvvägs på flaskan. Nu får hon skynda sig :P
Jag var till ALDI förut och köpte refill till min mobil och skulle även haft något ciderliknande men det fanns icke så det fick bli vin. Vinet är otroligt billigt här, Jag gav 2.75€ eller något. Typ 30 spänn. Och gott var det också! Det påminner väldigt mycket om Foot of Africa, som är ett av mina favoritviner. NOM NOM!
 Just nu ligger det på kylning i mitt extremt tiny handfat (Katti vet hur litet det är haha!)

B vaknade så klart tidigt i morse, halv 7 för att vara exakt. Dumma unge... sov när du kan! Han hade somnat väldigt tidigt igår kväll så det är väl inte så konstigt att han vaknade tidigt idag men ändå. Jag ville sova mer =/
Men det innbar att han var extremt grinig på eftermiddagen. Skrek och grinade för ingenting. Han sover inte på eftermiddagarna men när han är så trött som han var idag så är det okej men det är inget han gärna vill. Men jag lyckades lura honom, så han sov 1,5 timme. Och E sov också så jag låg och slumrade på soffan en halvtimme :)

Det ska bli kul att gå ut ikväll :D jag är taggad!


Kommentarer
Fanny V

Behöver du visa leg i Tyskland?



lol dum fråga men ändå :p

2009-06-08 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0