Lördag

Då har man precis avslutat arbetsveckan. I morgon är jag heeeeeeelt ledig. Och jag kommer som vanligt inleda dagen men att sova otroligt länge, vilket innebär till kring 10-11 någon gång. Hemma i Sverige kunde jag sova till kl 13 utan problem. Naja, att sova bort hela dagen är väl inget kul ändå. Har dock inga planer för i morgon, så det blir väl till att åka in till kyrkan och hänga med det svenska gänget :)

Idag har vi haft kalas för A, hon fyller år :) Tårta, musik, presenter, blommor, gnäll från barn och huvudvärk summerar dagen ganska bra.

Tokio Hotel vann sin Comet igår kväll! :D Woohoo! Det var deras 10:e Comet, som också är rekordet. Ingen annan artist har vunnit så många. Och vi ska ha i åtanke att Tokio Hotel slog igenom i Augusti 2005, så det är inte dåligt!

På tal om Tokio Hotel, så hade VIVA en helgspecial nu ikväll där dom visade en massa videos i karaoke-version. Dom visade allt från Pink och Take That till Prince och Extreme. Och så klart Tokio Hotel. Monsoon visades och jag sjöng med för fulla muggar! Monsoon är den första låten/videon med TH som jag hörde/såg och som drog mig in i TH-världen en dag i Juni 2007 och jag har sett videon oändligt många gånger sedan dess och än idag känner jag fortfarande det där pirret i magen av den och helikopterljudet i början ger mig fortfarande rysningar. Monsoon är och kommer alltid vara speciell.
(Jag menar, jag har ju tatuerat in en textrad från den, for crying out loud!)

Som om jag behöver ha karaoke-versionen...pfft.




This is me today :)



Zizi säger god natt.

Kommentarer
Amiee

Aw bb, you look so pretty! I'm jealous hehe. Yeah, it's great, they've been sent to the German agent now too so I'm just waiting for the rest hehe. I'll start 1st september if it all goes to plan, but thats the day after my birthday which is weird xD

Aww yeah, sleep xD it's so great haha!

My weekend is okay, i really wanna go to sweden now though xD haha! You bb?

Puss!

2009-05-30 23:42:33
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Beatrice

Jag känner exakt likadant som du när jag hör helikopterljudet. Det verkligen suger tag i magen! :)

Vilken text är det du har tatuerat in?

2009-06-04 14:41:47
URL: http://chevny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0