Onsdag

Det är onsdag kväll redan. Jag har varit på min språkkurs som vanligt. Vi närmar oss slutet av kursboken så jag frågade vad som händer när boken är slut. Och tydligen så har första nivån en bok till, så dom som vill får fortsätta över till nästa bok och sen blir det ett stort prov när den boken är slut.
I kursen som jag går, så betalar man inte per kurs, utan per månad, så man kan "hoppa av" när man vill. Jag tror att jag kommer fortsätta till nästa bok men det är inte jag som betalar så jag måste höra med P och A.

Allt är som vanligt här. B är dock fortfarande sjuk och ska vara hemma i morgon också, så det är lite mer att göra på dagarna. Men jag fick sovmorgon i morse! A tog hand om B istället för mig, så jag sov till halv 10. Lyx!

Jag skulle ha träffat Suss idag egentligen men jag var tvungen att jobba över kvällsmaten. Morföräldrarna skulle varit här men dom är sjuka så det körde ihop sig lite. Tråkigt men så är det. Kan trösta mig med att jag har sett både 1000 Meere och Durch den Monsun  på VIVA idag. Jag älskar Tokio Hotel så jäkla mycket! Jag kommer aldrig få nog av deras musik. Det är väl ingen som är direkt förvånad....

Anyway, i morgon är det dags för H&M's kampanj mot AIDS. Jag åker in till centrum i morgon eller på fredag för att leta efter en TH t-shirt.
Jag tror vi behöver ha en påminnelse om vilken t-shirt jag menar ;)




Kommentarer
Amiee

TH T-SHIRT BUYING TODAY WOO! The Comets are tonight too ja?

How are you bb? Or wie geht's? ;)

Puss

2009-05-28 12:06:21
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Anonym

Har köpt en tischa idag! Mycket nöjd. :)

2009-05-28 21:01:25
Madde

Visst är det underbart.

Älska staden!



Jag har varit i Hamburg många ggr, pluggat där i ngra månader mm.

och jag vill ALLTID tillbaka! Så fort jag åker därifrån vill jag tillbaka. Helt sjukt.



Köpt rock hard f*** safe teen idag då?

;)



Kram

Madde

2009-05-28 21:40:25
URL: http://jinxchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0