Boring sunday

Jag slog upp ögonen kvart i 11 i förmiddags och kände med en gång att jag hade sovit för länge. Nu kommer jag gå runt och vara seg och trött hela dagen.. great.
Jag kände även att det var dags att dra på mig min ROCK HARD F*** SAFE t-shirt. Jag har inte velat använda den än.. helst så hade jag velat ha en till i både kill och tjejmodellen innan... Ja det är så jag fungerar^^ Men jag sitter nu med tjejmodellen på mig och hoppas på att det finns t-shirtar kvar om några dagar. Men gör det inte det, så har jag ju fortfarande killmodellen helt orörd med lapp och allt kvar :)
Ytterliggare en sak som jag kände i förmiddags var att jag skulle måla mina naglar svarta. Förr hade jag alltid svarta naglar men började sedan variera med mörklila, mörkröd och mörkblå och någonstans på vägen så blev svart bortglömd. Men nu är naglarna återigen svarta efter flera månaders frånvaro och allt är som det ska :) Dock så har lacket blivit lite gammalt, konsistensen kändes nästan som tjära, så det blir till att köpa ett nytt till veckan.

Söndag.. tråkiga söndag. Jag hatar att allt är stängt på söndagar. Eller nästan allt i alla fall, så det är ingen större idé att åka in till centrum och kika. Fast jag har inga pengar ändå, men det är kul att bara sitta och kolla på folk :P Det är väldigt soligt ute så ut vill jag i alla fall.
Jag hade så tråkigt förut så jag städade mitt rum. Dammsög och hela köret, vilket var väldigt behövligt.

Nu ska jag se om jag kan få iväg ett par mail.
Bis später.

Oh yeah!



Kommentarer
Sofia Vienna

svar: ja, gör så (: jag hade också denna designen i början innan jag började testa mig fram.



hur blev du aupair i hamburg? är själv sugen på att åka iväg efter skolan om ett år. men då är jag 23 år gammal, kanske är lite "gammalt"?

2009-05-31 16:45:07
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Amiee

Yes! Moving forward. So far so good haha! Uhuh, 1st September, the day after my birthday ;) totally a sign! XD

You look great in the tee! I have mine on right now hehe.. I just wanna go there, it looks pretty and I've always wanted to go to Scandinavia ;)

Do you think that with my German lessons, I could do Swedish too maybe?

Have fun with the Swedish gang!

PUSS

2009-05-31 20:48:56
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Madde

I början kan jag jobba som vad som helst (nästan) bara för att ha en försörjning.

Annars älskar jag att skriva, så jag kommer i framtiden att satsa på journalistik eller liknande skulle jag tro.



Snygg bild =) Har du skickat in den till vår fanaktion, då vi samlar in bilder på fans iklädda sin T-shirt?



kram

madde

2009-06-01 16:37:43
URL: http://jinxchan.blogg.se/
Sara

Schnyggt! Köpte min i torsdags när den släpptes. Mycket nöjd, mycket nöjd! :)

2009-06-01 22:29:11
URL: http://saratimjan.blogg.se/
Linda

Nej jag fick ingen special påse. Snyft snyft.



Ifall dom inte finns kvar så kan du ju alltid beställa =D

2009-06-02 00:41:10
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/
Mariam

Yay TH-shirt! =)

2009-06-02 10:43:13
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0