Det går inte alltid som man tänkt sig

Jag jobbade som vanligt ett par timmar i morse. Jag hatar att jobba på morgonen men jag borde väl vara van nu efter 7 månader. Tycker man.
Sedan åkte jag in ill stan för på jakt efter julklappar till barnen (vad mammig jag lät nu haha) och till ett par personer till. Jag gick in på Galleria Kaufhof mitt i centrum med julklappar i siktet. Jag kom ut med Tokio Hotel's kalender för 2010. Oooops! Jag hade precis givit upp hoppet på att den skulle komma ut i affärerna, för som jag har letat! Mitt i min iver blev julklapparna bortglömda...heh.

Bilderna är egentligen out of date redan men so what? Jag har kalendrarna för '08 och '09, så då vill jag självlart ha den för '10 också^^


Brevid TH's kalender fanns denna. Ingen kommentar.



Jag traskade vidare till Saturn. Och denna gång med bättre resultat. Jag hittade det jag sökte men så klart så kom jag ut med något till mig också - Sex and the City-filmen. Till mitt försvar så var den på rea och betalade inte ens 7€ för den! Jag älskar att fodralet ser ut som en väska!



Innan jag drog mig hemåt så gick jag in på Rossmann - kom ut med bl.a en chokladkalender...till mig^^ Chokladalender köper jag varje år. Det är i stort sett det enda juliga i mig. Chokladkalendrar.
Av märket Milka som motsvarar vårt Marabou... typ.

 


Kommentarer
Dennis

Du skulle ju köpt den på Sverige!!!!111111

2009-11-05 16:03:30
Marie

Åh Milka är gott! Fanns på ica här ett tag men nu har de tagit bort den :-(

Och chokladkalender är ett måste för mig också :-)

2009-11-05 21:53:36
URL: http://mariehelenesblogg.blogspot.com
Emmla

Jag köpte den också!!! På Galleria Alexa vid Alexanderplatz...

Böev så glad över att hitta den :D

2009-11-07 13:16:44
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/
IDA

"Jag gick in på Galleria Kaufhof mitt i centrum med julklappar i siktet. Jag kom ut med Tokio Hotel's kalender för 2010. Oooops!"

Hur lätt är det att bara gå förbi den? :D Haha, jag är likadan!

2009-11-12 02:05:45
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0