Filmer jag vill se

2012 - Jag gillar katastrof-filmer och jordens undergång är den ultimata katastrofen!
Arthur und die Minimoys 2 - Well... Bill Kaulitz gör rösten som Arthur. Det är allt som behövs.
New Moon - Älskar Twilight-serien!
Transformers 2 - Har fortfarande inte sett den än, så det är dags nu.
Pope Joan (Die Päpstin) - Att komma till Vatikanen förklädd till man och sen bli gravid.. ojoj! Tror att den kan vara väldigt bra.

Hm.. jag vet att det är nån mer film...



Dennis, nu vet du vad du har att göra ;)


Kommentarer
carolina

haha "bill kaulitz gör rösten som arthur,det e allt som behövs"!!!din blogg är så kul å läsa!och jag håller med om att man inte kan leva utan musik!hoppas det e bra med dig iallafall !

2009-11-10 16:17:37
Din A

Transformers 2 var jättedålig... just saying. Heeh. Jag tyckte 1:an var helt okej men 2:an var bara testosteron skämt och dålig historia. :/



Filmer du borde se:

- District 9

- Up

- House of Flying Daggers (om man gillar kinesiska slåss-kärlek-fantastiska färger filmer)



Dom jag kom på just nu. :)

2009-11-11 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0