Pannkakor, eller nu är livet som vanligt igen

Idag slapp vi det förbannade brödet som kvällsmat, A slog på stort och lagade pannkakor! Det måste vara bland det godaste som finns. I och för sig så smakar det inget mer än mjöl men när man äter bröd kväll efter kväll så smakar det mesta ljuvligt sen :)
Pannkakor med äppelmos ♥



Jag hittade min mp3 tidigare ikväll! Den låg i en av mina väskor...heh. Jag lovar att jag har kollat i alla väskor jag har... bara inte tillräckligt noga verkar det som. Det var några tuffa dagar men nu kan jag pusta ut och lyssna på musik när jag vill igen.
Leben ist wieder schön :)





Kommentarer
Sandra

hihi, jag älskar också pannkakor! :)



Nu kan du lyssna på musik igen :P

2009-11-11 19:48:12
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0