T-t-t-t-t-Tokio Hotel!

Jepp, jag tröttnar aldrig ;)

18:e December släpps nästa singel som är Lass uns Laufen/World Behind My Wall. Låtarna hör till mina favoriter på båda albumen. Jag har gåshud varje gång jag lyssnar på dom. 
Videon ska redan ha spelats in och jag är grymt nyfiken på den! Men en månads väntetid kan jag väl stå ut med.

TH ska gästa Johannes B. Kerner i början av december för att promota singeln och även vara med i själva programmet och prata om alla händelser dom varit med om under 2009. Kerner spelas in här i Hamburg - vanligtvis. Men bara för att det är en stor årsgala så spelas det in i en annan stad i en stor arena. Great. Va? Bitter? Nej, nu förstår jag inte riktigt....



 EMA's 2009 Red carpet

klicka på bilden för HQ


Kommentarer
Sofia Vienna

Awesome!

2009-11-19 17:20:51
URL: http://sofiavienna.se
Sandra

Wow, längtar tills man kan se TH musik vidio till World behiond my wall :)) Hoppas att allt är bra med dig :)



Kramar.

2009-11-20 20:53:06
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0