Trött på torrt och risigt hår?

Raka av det!
Vågade så skulle jag göra det men jag tror jag håller mig till saxen istället. Mamma har fixat en klipptid åt mig hemma i hålan i Sverige. Den 22:a December är det dags. Så nu går jag och funderar på om jag bara ska fräscha till håret eller om jag ska skaffa en ny frisyr. Jag är ganska petig när det gäller mitt hår så jag kommer säkert tillbaka hit med en knappt synbar förändring^^
Hm, svåra problem här i livet.


Dags att göra något åt risbusken!






Till er som undrade över TH's chokladkalender.
Den har funnits på den här sidan men den har blivit borttagen. Hittar den inte på någon annan sida heller :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0