Bloggen påverkar!!

"Hej syrran.

Inatt drömde jag om TH, och dig.

Du förstör mina drömmar, tack.


On topic, verkar som tyskarna tar allt på större allvar än svenskarna, but then again, Sverige är ju ett skämtland."


Ovanstående är en kommentar från min kära lillebror, som för övrigt fyller 20 om knappt 2 veckor. Han är nog TH's största icke-fan. Han sa något positivt om något gitarr-riff i Ready Set Go för ett år sedan eller något, men där tar det tvärstopp. Han officiella kommentar om nya låten Screamin' kommer jag inte dela med mig av. Jag är stolt över att jag fick honom att lyssna på den överhuvudtaget! ;D Och jag är stolt över att jag påverkar honom på ett eller annat sätt med allt mitt snack om TH, både när jag är hemma och här på bloggen.
Ingen kommer undan TH!
(Jag vill veta vad du drömde! Skriv en kommentar eller på msn :D)

Oftast innehåller mina inlägg med en massa svammel men jag vill kunna påverka, oavsett om det gäller att omvandla icke-fans till fans^^ eller om det är allt mitt tjat om att våga chansa någon gång då och då, så är jag glad för om jag kan nå ut till folk via min blogg.

:)


Idag åt vi risgrynsgröt till lunch. Det är garanterat bara för att jag skrev jul-inlägget igår.
Jul jul jul jul jul jul jul jul jul jul jul! Mentally sick, much?


Kommentarer
Dennis

Min dröm, jadu, kommer ju inte ihåg så mycket av den, men typ



Av nån anledning var jag i tyskland, på ett café eller restaurang, ingen aning om vad jag gjorde där.



Och av nån annan anledning jobbade TH och du där xD



Jag frågade Tom vart du var med extremt dålig och antagligen inkorrekt tyska, han visade mig var du var, sen shiftade drömmen om till nått helt annat.

2009-10-16 14:30:04
Sofia Vienna

Haha, min bror är precis likadan. Dom förstår inte, haha.

2009-10-16 14:30:33
URL: http://Sofiavienna.se
Amiee Whitney

I still have my Au Pair ID!

Ah, I get up in the mornings and feel as if I might shiver to death lol!

I need to shop tomorrow to get some warmers clothes, I can't take the cold much now, not if it's going to be anything like last years winter!



Puss!

2009-10-16 14:58:09
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Dennis

Jora, nog förstår jag syrran, jag kan ju känna exakt samma sak, fast för andra band.



Det jag inte förstår dock, är TH.

2009-10-16 17:46:39
Sara

Haha. Min bror är åxå likadan. Men jag fick iaf ett mess om att de var med på Nyhetsmorgon på tv4 idag. Tycker jag var shyst av honom! :) Säkert en stor uppoffring.

2009-10-18 12:01:05
URL: http://saratimjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0