Ett underbart kaos

Okej, vart ska jag börja? Alla tankar om nya albumet simmar omkring i ett kaos i huvudet just nu.
Än så länge har jag bara lyssnat på det tyska albumet. Tar det engelska senare ikväll eller i morgon. Ett i taget i lugn och ro.

Jag älskar Lass uns Laufen och Geisterfahrer! Dom 2, tillsammans med Für immer jetzt är nog mina favoriter på albumet. Hey Du kommer också högt upp. Och Humanoid och Automatisch och Kampf der Liebe... och...och...och!
Geisterfahrer kommer vara helt underbar live. En riktigt gråt-låt. Humanoid kommer vara helt fantastik live, då den inte har någon struktur.
Jag är väldigt positivt överraskad! Albumet är underbart och det finns ingen låt som jag rynkar på näsan åt.

Personer som dom samarbetat med, som vi visste om redan innan är Desmond Child, Guy Chambers. Men en överraskning är samarbetet med Jonathan Davis, som är sångare i gruppen Korn!


En av låtarna på tyska skivan, men inte på engelska, är en "duett"! ;)


Kasst inlägg men jag får ingen ordning på alla tankar.


Kommentarer
Kiki

Aaaw! JAG VILL OCKSÅ HA MINA SKIVOR NU!!! hihi

2009-10-04 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0