Ikväll: Green Day live!

Nu får Tokio Hotel flytta lite på sig, för ikväll är det äntligen dags för konserten med Green Day!!!
Susanne bor en station från arenan så jag åker bort till henne sen, så åker vi vidare från henne.
Jag ser verkligen fram emot konserten!! :D Sitter och peppar med Green Day-låtar just nu.

Jag ska passa på att använda tillfället ikväll för att testa digitalkameran och dess funktioner. Kan vara bra att veta allt sånt inför kommande Tokio Hotel-konserter ;)
Måste bara komma ihåg att radera en massa bilder innan jag åker iväg sen... hm.. hur ska jag komma ihåg det med mitt vimsiga huvud? Na ja....

Tokio Hotel har spelat i arenan vi är i ikväll... ska ha det i bakhuvudet när vi är där haha.
Ganska otroligt att jag lyckas få in TH i i stort sett allt jag skriver.






Vi måste få vårt internet fixat - nu!! Det är otroligt jobbigt att sitta med näsan framför A's iPhone var och varannan dag. Men vad gör man inte för att kunna sig uppdaterad bland allt som händer nu...heh.


Kommentarer
A

berätta hur konserten var sen :D

2009-10-08 14:12:15
Amiee Whitney

I'm so jealous of you seeing Green Day live bb!

Ah I've tried that site before, you have to do the contracts yourself and I don't feel safe that way..

I'm going to email my agent to see if the German agent is only looking in the same area again, or whether there's a chance of another part of Germany :) Btw, how much do you get paid?



2009-10-08 15:12:48
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Sofia Vienna

Hoppas att du får en underbar kväll, vilket jag inte alls tvivlar på (:

2009-10-08 16:02:11
URL: http://Sofiavienna.se
Sara

Hej där! :) Hittade dig från THF, haha :) Iallafall, jag har haft stora funderingar på att börja jobba som au-pair till våran i Tyskland. Tänkte bara höra om du har nån bra sida att tipsa om? Har titta runt en del, men fler alternativ är ju alltid bra. Ha det bra :) / Sara

2009-10-09 13:07:44
KiKi

Gud vad kul! Vill också gå på konsert!

Hoppas det var bra och att ni hade trevligt iaf!

Pusspuss

Ps. Kände du några TH vibbar i arenan då? :P hahahaha

2009-10-10 23:02:05
Mariam

Was it good? =)

2009-10-11 18:05:15
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Soza

Ahh, hur var det? Jag älskar låten 21 guns med dem :D den är helt underbar!

2009-10-31 10:25:40
URL: http://aimingforthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0