There are days when you feel so small

Ingen uppdatering på ett tag. Inte ens ett flummigt inlägg om hur fantastisk Green Day's konsert var (och tro mig, den var otroligt fantastisk!!)
Anledningen: Jag har känt mig ganska låg ett par dagar, så jag har inte känt värst mycket för att sätta mig ner att skriva. Jag har inte känt mig låg sen jag kom hit för snart 7 månader sen, så jag har spenderat en del tid åt att fundera. Men jag kom inte värst långt :P Det börjar kännas bättre och Susanne finns här och ger mig stöd :)
Alla har vi våra upp och ner.

Vad har hänt sen senast?
Green Day's konsert var som sagt fantastisk!! Det kommer ett (flummigt) inlägg om det senare. Och kanske ett par suddiga bilder om ni har tur ;)


Jag har bokat sverigeresa! Den 21:a december ger jag mig iväg, stannar och svullar julmat till den 29:e december. Det var meningen att jag skulle stanna till efter nyår men jag bestämde mig för att jag ville fira nyår här i Hamburg :) Susanne kommer också tillbaka hit innan nyår. Och det bästa av allt - Sofie kommer med mig från Sverige och stannar några dagar! :D
Jag ska åka utan resväska denna gången :0 Flygresan hade blivit dubbel så dyr annars. Jäkla Ryanair som tar betalt för precis alltid. Ni är inte så himla billiga som ni säger!! *Hytter med näven*
Packar jag på rätt sätt (jag är proffs på att packa vid detta laget) så borde det gå bra med bara ett handbagage. Hoppas jag. Jag har kläder på mammas vind om det skulle krisa sig för mycket.

Nu ska jag åka in till stan och spendera lite tid för mig själv.


Hej.


Kommentarer
Sofia Vienna

Har du fått mitt mail med frågorna? Tänkte bara kolla att det kommit fram, att jag skickade till rätt person (: kram

2009-10-13 15:22:45
URL: http://Sofiavienna.se
Susanne

Helt oförutsägbart sitter jag och lyssnar på "World behind my wall" när jag läste det här inlägget. Du vet att jag finns alltid där för dig - 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året ♥

(Ja, vi hytter med näven åt Ryan Air ;)

2009-10-20 21:16:01
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0