Vardagslyx man kan njuta av

Igår kväll insåg jag hur otroligt skönt det är att gå och lägga sig i en helt renbäddad säng i en nytvättad pyjamas som fortfarande var varm efter torktumlaren.
Jag sov otroligt skönt, vaknade upp och kände mig fullt utvilad. Så nu är jag redo för en ledig dag innehållande... eh.. ja, vadå? Jag har inga planer direkt, förutom att jag ska träffa Suss. Vi kikar säkert förbi Svenska Kyrkan ikväll och ber lite. Haha nej! Jag fick den frågan för inte så längesen här i bloggen när jag hade nämnt Sv. Kyrkan. Vi ber inte när vi träffs i Au Pair-gruppen ;P Vi är inte i själva kyrkan ens, vi håller till i cafélokalen, där vi mest sitter och pratar, lagar mat eller kollar på svensk TV :)

Nu kom jag ifrån ämnet.. men det brukar jag göra i mina inlägg.. hm.
Vardagslyx. Har ni exempel på vanliga vardagliga saker som man njuter av - utan att kanske inte vara så medveten om det?



Kommentarer
Dennis

Men syrran då... Man måste ju be ibland, du är väl trogen kristen!? :O



Meh, alla sover bra utom mig nu för tiden, har sämst sömn atm :(

2009-10-18 12:24:29
Amiee Whitney

Nope, I don't have the German one yet, but I got my new debit card yesterday and it's a visa! So I can buy it on Monday when I've activated it :D Quite excited hehe. How are you m'dear?



Puss!

2009-10-18 13:01:41
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Amiee Whitney

OMG, I was just about to visit your blog and then I see your comment! haha! awesome!

Nope, I don't have it yet, but I will soon!

I'm stressing about the concerts too. I think I will go to Copenhagen though, what about you? :)



Puss

2009-10-22 22:43:12
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0