En helg med Suss och Supernatural

Susanne är också en Supernatural-nörd nu tack vare mig ;) Hon lånade säsong 1 av mig när jag hade kollat klart och nu är hon också fast. Vi hyrde andra säsongen i fredags och i helgen har vi i stort ett inte gjort något annat än att kolla på avsnitt efter avsnitt. Vi har fortfarande 12 avsnitt kvar så vi måste hyra den igen :P Jag sitter barnvakt både fredag och lördag nu till helgen, så då kanske...om jag inte kommer vara upptagen hela helgen med TH's nya album....heeeeh!

I eftermiddag ska jag bli med B till Musikgarten för första gången. Det ska bli intressant :) men det ska bli spännande och se om jag ens hittar dit. Heh.


På fredag släpps TH's nya album! Som alla fans har väntat! Nu är väntan näääääääästan över och jag vill inget annat än att sitta med albumet på båda språken i mina händer. Jag har sett till så att jag har lite ledig tid på fredag, så jag kan åka in till stan och köpa det. Hoppas bara min lön hinner komma in på kontot tills dess... annars måste jag vänta till på måndag och det vore mindre kul :P


Jag och E i fredags



Kommentarer
Sandra

Svar: Ja det gör den tror jag.. :D Längtar tills den kommer! =P Jaa, jag är förälskad i World behind my world. Den är bra! =D



2009-09-28 14:11:12
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0