FAIL!

Det är tryckfel i texten till Automatic, som jag köpte i fredags (vanliga singeln). Och nu menar jag inte bara någon bokstav här och där, utan flera rader! Första halvorna i båda verserna är helt fel. Det är inte ens i närheten av hur låten går. Hur kan det bli så fel? Hur kan ingen ha lagt märke till den innan singeln släpptes? Eller la någon märke till det man det var för dyrt för att trycka upp nya häften? Och vad är det för text som har blivit ditskriven istället för den vanliga? Är det texten som blev skriven innan den som Bill sjunger nu?
Man kan spekulera i evigheter. Jag tycker bara det är så tråkigt det blivit så fel i texten, när man väntat så länge på singeln. Dessutom står det Autmatisch på baksidan av premium-singeln. Det saknas ett o!

Klantarslen!
:P


Första halvan av vers 1:
It's automatic when you're touching me like this
so far away from me
It's automatic when you whisper your promises
why do i still believe
.....

Första halvan av vers 2:
It's automatic when you play innocent angel
Who will you be tonight
It's automatic you pretend that's it's ok
but nothing is alright
.....


Klicka här för att höra låten/se videon



Kommentarer
Sofia Vienna

PINSAMT! Säkert något som gjorts i "sista sekunden"

sånt får ju bara inte hända!



Svar: Vad mysigt det låter med en grupp som träffas en gång i veckan och gör något tillsammans! Måste kännas ganska tryggt ändå (:



jag har funderingar på att åka iväg som aupair till berlin (staden i mitt liv, är helt förälskad i den staden!).



Helgen var bara bra! Full rulle hela tiden när man är hemma hos familjen så klart ;) God vettig mat också. Jag klagar inte :D



kan inte du adda mig på msn eller något? skickar den i nästa kommentar ;)

2009-09-21 18:47:27
URL: http://sofiavienna.se
Victoria

Men haha, vad roligt!

2009-09-21 21:15:25
URL: http://milliardetoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0