Klipp dig och skaffa ett jobb!

Jag pratade nyss med papi i telefon. Han är ju i Turkiet nu med sin särbo, för att fira hans 50-årsdag som är imorgon. Han sa att jag skulle trivas där dom är, för det var tydligen många tyskar där. Oh daddy, dearest :P

Efter att ha slöat i soffan i stort sett hela dagen så är det snart dags att jobba ett par timmar innan man kan ta kvällen. Med lite Nutella som sällskap, så kollade jag på Arthur und die Minimoys. Alltid lika kul att höra Bills underbara stämma :D

Jag har funderat på att klippa mig, har inte gjort det sedan December förra året.. så det är väl mer eller mindre dags nu. Topparna behöver kapas och jag vill få lite mer form på håret. Men det svårt att förklara på svenska hur man vill ha det, hur svårt är det inte då på tyska? Nej, jag väntar in i det längst. Helst vill jag klippa mig i Sverige, hos en frisör som vet hur mitt hår fungerar. Men frågan är om det går att vänta några månader till eller om håret av sig självt ramlar av innan dess. 
Dessa I-landsproblem man har.... Oj oj oj oj.



Heute




Omålade naglar, första gången på evigheter. Was ist das denn?!



Kommentarer
carolina

hejhej igen!haha du skriver verkligen

på ett så underhållande

sätt!!och det du skriver om inspererar en också!

det där du skrev om att men bara stod å trampa på

ett å samma ställe,jag känner ingen mig!verkligen!

jag har börjat 9an och jag har ingen lust att börja på gymnasium nästa höst.vet inte riktigt varför...

vad är det som är felpå mig??hilf mir,bitte..

2009-09-23 18:22:58
Amiee

Hey, no, nothing yet, but i think it's because they're processing my application first, I only signed up yesterday morning :P

The family said they will send my stuff and monday, my agent actually called me, she was so sweet on the phone!

I've only been home 3 days and I'm already so so fed up lol, I'm actually going clubbing for the first time tomorrow night, a little nervous about it too lol. I'm okay, how are you? :D



Puss!

2009-09-23 18:35:24
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Amiee

Thank you for voting for me honey! <3



I hope things go fast, it took SO long before and I hope for Hamburg too! We can meet up then if you wanted too hehe!

Im sat here looking through my TH articles from magazines and adding my new german ones to the collection ^^



Ah, how is the German homework? :D



puss!

2009-09-23 22:15:36
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
sandra

Men du har sjukt fin lyster och det ser inte så slitet ut som mitt skulle ha gjort om jag inte klippt det sedan December!

mitt är ogräs, fin fint hår för att inte klippt det på länge :)

2009-09-23 23:45:30
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com
Amiee

I had a real good time, even had guys dance with us, which is new to me haha. I really want to be back in Germany though :(



Ah, well, at least the homework is what helps with the learning :P

Oh nice, your family sound awesome and treat you well, wish I was still there, jealous of you now lol!

2009-09-25 16:44:47
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0