Måndag 14:e september 2009

Well... jag ropade hej alldeles för tidigt när jag skrev att vårt internet var fixat. Det har krånglat (och krånglar fortfarande) som attan. Det ska komma någon och kolla på det, igen, någon gång i veckan.

En snabb update innan internet tackar för sig denna gången.
Min nacke är bättre, det går åt rätt håll. Jag ska fortfarande till nackdokorn en gång till och hoppas på att det känns helt bra efter det.
Förkyld har jag inte varit på evigheter känns det som och så fort hösten visar sig lite runt hörnet så blir båda ungarna förkylda och drar ner mig i träsket också. Går här och snorar, hostar och tycker synd om mig själv.

B fyllde 3 år igår! :D Jag letade länge efter en present till honom och A kom med förslag. Tillslut hittade jag en plånbok för barn med en brandbil och enligt A så var det en fullträff ;) I'm the best haha!

Jag kom på igår att jag snart borde boka min resa till Sverige över jul. Det kommer bara bli dyrare och dyrare om jag väntar. Men så klart så har jag inte räknat med det i min ekonomi så jag kan inte boka förrän om 2 månader kanske och då kommer det kosta mer än vad jag kan lägga ut på en resa. Dessutom är det andra saker som jag vill lägga pengar på också, speciellt nu när TH släpper sin singel på fredag och albumet om 2,5 vecka (ha.. mina prioriteringar alltså.. men har man väntat så här länge på nytt album så finns det inte en chans att jag inte kommer köpa det!)
Så ni i Sverige som vill ha storfrämmat över jul... *pik pik*

;D


Kommentarer
Amiee

Heyyyy!

It's all good here, just a little loney, I'm starting an intense German course soon, 28 september I think... it's everyday from like 9.30am - 12 or something and it means no playing with the baby in the morning, I'm having trouble bonding with him, he's so awkward :/

I'm going to the EMAs with or without a ticket tehe, but a ticket is what I want!! LOL



I'm good, aw no, sick again hugs



Puss!

2009-09-14 18:58:51
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Sofia Vienna

svar: haha, har kollat på alla disneyfilmer jag har nu de senaste dagarna, man får verkligen inte nog!



--



hoppas att nacken blir bättre snart! <3

2009-09-14 23:14:13
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Soffy - Tokio Hotel <3

Tokio hotel :3

2009-09-15 11:59:13
URL: http://schwarz.blogg.se/
Amiee

I know, I had the au pair agent on the phone to me yesterday though saying I need to interact with the baby more, but I cant because he has to get used to me (the stranger) playing with him for 3 hours in the afternoon and I'm with them all until 6pm, after that, I just wanna go to my room, lay down, relax and speak to my friends and family :/

I really want to get the single too, but I don't know my way to the shops here at all and I don't wanna go alone on my first time in case I get lost y'know? If I sent you the money, could you get me one too? puppy dog eyes

I'm going to open a bank account here one day this week too I think, I need to be able to keep my money safe somewhere...

Emely, the girl (8) is quite obnoxious, so I'm having trouble with her, she was rude to me yesterday and Friday but I can't really do anything about it :/



They speak English with me, because I utterly fail at German still XD I'm excited about the course in a way, because it means I dont have to spend 2 hours bored in the morning and then 3 hours at lunch bored XD hehe



How are you? :D How often will you new class be?

Puss!

2009-09-16 12:16:24
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Sofia Vienna

svar: bild dyker troligtvis upp ikväll ;)

2009-09-16 12:49:34
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0