Pain, so much pain!!

Ända sedan jag hade den hemska nackspärren, så har det kommit tillbaka med jämna mellanrum, antagligen så ligger jag helt fel när jag sover.. eller något. Men idag är det extremt. Vad jag än gör, så smärtar det. Och ingenting hjälper. Fast... lite massage skulle nog hjälpa. Farmorn gav mig lite massage i förrgår och det släppte för ett dygn. Men kom alltså tillbaka. Stupid neck :/

Till er som laddar ner musik osv olagligt: här är ett tips - Sluta med det! Man tror inte att man ska bli påkommen men det händer.


Nu ska jag plugga lite tysk grammatik i väntan på att Automatisch-videon ska ha premiär!!


Kommentarer
Mariam

Var det därför du fick ont? För du blev påkommen...? Lulz?

2009-09-03 17:23:24
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0